Första skrattet

Idag då hon är 12v och 4d bjöd hon på sitt första riktiga skratt! Snacka om att värma mitt hjärta! Benjamin och jag sparkade boll i lekparken, med henne hängandes på armen, när hon plötsligt börjar skratta åt Benjamin. Tydligen var det roligt att se när han sprang efter bollen. Så vi fortsatte och hon skrattade gång på gång. Jag hann till och med filma en snutt (går tyvärr inte att lägga ut video här via mobilen).

I övrigt har vi haft en riktig mysdag Benjamin, Isabel och jag. Vi har vart på promenad, lekt i lekparken, haft en mysig sagostund (medan Isabel sov), byggt lego, lekt med bilar och gud vet allt. Inget måste har jag hunnit med. Jag har inte ens fått tvätten upphängd. Det känns faktiskt lite skönt ändå. Benjamin har verkligen uppskattat all 'egentid' med mamma. Mitt lilla hjärtegryn!

Ikväll när båda sover (alltså redan nu) ska jag fundera lite mer kring namngivningen. Inbjudningarna är skickade så förhoppningsvis börjar svaren att trilla in snart. Jag tror jag har dekorationen klar för mig, jag har ett hum iallafall. Sen ska jag påbörja en inköpslista och beställa godsaker och "mat". Jag kommer inte att sitta sysslolös ikväll. Absolut inte!


Kommentarer
Postat av: mormor

Mormor saknar sina små underbara barnbarn

Svar: Och dom saknar dig!
Maja

2013-08-30 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0