Babynest

Efter några timmars pill och envishet igår lyckades jag till slut knåpa ihop ett babynest till bebis i magen! Pappa och Benjamin tog en mysig dag på stan och i lekparken så att jag fick arbeta ostört. Och jag är mycket nöjd måste jag säga! Nu får vi bara vänta in bebis också, men det får dröja. Vi är bara i vecka 24 så hon får allt bo kvar i magen ett tag till. Åtminstone tills i maj har jag bestämt! Jag ska ju hinna sy fler saker innan hon kommer. Har massor av planer!

Men nu först är det upp och hoppa som gäller! Benjamin ska till dagis idag, så nu ska vi äta frukost och göra oss i ordning. Ikväll ska jag på möte/info angående dagis också, så då kommer farmor och är barnvakt. Tydligen vill kommunen flytta förskoleverksamheten till andra ändan av stan? Till gamla lokaler som tydligen är för dåliga för äldreverksamhet (de äldre har fått nya lokaler), men tydligen bra nog för våra barn? Mjaa, det ska bli mycket intressant att höra vad de säger ikväll.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fin!! Vad duktig du är!

Hoppas kommunen tänker om!!!

2013-02-05 @ 19:36:10
Postat av: Runi

Så himla snygg!

2013-02-10 @ 20:38:46
URL: http://ylvasmamma.blogg.se
Postat av: Veronica Jakobsson

Åh vad duktig du är!! Tar duemot beställningar?

Svar: Jag är fortfarande nybörjare och törs nog inte ta betalt för någonting än. Men om du vill ha hjälp med nått och står för materialet så kan jag självklart hjälpa till :)
Maja

2013-02-12 @ 10:34:14
URL: http://4livliga.blogspot.se/
Postat av: Rebecka

Hur mycket pengar la du ner på att göra en såndär? :) Alltså jag är helt kär i den :p

2013-04-03 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0