Symaskinsdejt

Skickade ut far och son en sväng så att jag kunde dejta symaskinen lite. Komponerade ihop ett eget mönster på ett par smala muddbyxor (jag är inte så mycket för haremsbyxor som annars är så populärt - det blir för pluffsigt på småttingar) till lillasyster i magen. Jag är nöjd måste jag säga. Även en smula förvånad över mig själv. Trodde inte att jag kunde sånt här med att sy, men det går ju rätt bra ändå. Matchande till byxorna blev det en mössa också!

Tyvärr syns det inte så bra, men det är små små hjärtan i det rosa tyget. Dessutom är det mer "bubbelgumsrosa" än vad bilden visar. Det är omöjligt att få på bild tydligen. Men fint är det hur som helst och jag är nöjd! Vid tillfälle ska jag köpa hem tyger i andra färger så att jag kan sy till Benjamin också. Kanske nått med bilar på!


Kommentarer
Postat av: Runi

Underbara :D Kanske kan ordna biltyg till dig väldigt billigt ;)

Svar: Vore inte dumt ;)
Maja

2013-02-10 @ 20:35:59
URL: http://ylvasmamma.blogg.se
Postat av: Anna Mustonen

Men shit! Klart som korvspad att du kan sy! Superfina kläder! Är det så att du vet att det är en tös i magen?

Svar: Tack! Jajamensan, det är en tös :)
Maja

2013-02-11 @ 08:41:19
URL: http://amustonen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0