Hos "ajajaj"

Idag har Benjamin vart hemma hos sin farmor några timmar. Han kallar henne för ajajaj, för när han va mindre lärde vi (farmor) honom att farmor säger just ajajaj. Precis som att vovven säger voff voff. Nu har han bestämt att farmor heter ajajaj och vägrar säga farmor. Knasbollen.

Iallafall så har haft jättemysigt där och Erik och jag har fått lite andrum. Det va skönt. Jag passade på att sätta mig vid symaskinen en stund med Erik tog en powernap på soffan. Jag har fått en kartong tyger av mormor så va bara tvungen. Det fick bli ett par pyjamasbyxor till Benjamin och en sovpåse till bebis i magen. Benjamin godkände byxorna! Han blev jättefin i dom! Så det blir nog fler.


Kommentarer
Postat av: mormor

blev så otroligt fint allt.puss och kram

2013-02-17 @ 18:30:46
Postat av: Marie

Vad fina!! Duktig!

2013-02-18 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0