Fyndat

Benjamin och jag bestämde oss för att ta en promenad i det fina vädret innan vi skulle möta pappa på lunch. Hur skönt som hellst och underbart att se solen. Benjamin satt och blundade med solen i ansiktet och bara njöt! Han njöt så pass att han efter en halvtimme somnade. Trodde inte han skulle göra de eftersom han i princip har vägrat att sova middag senaste veckan eller sovit en stund jätte sent på eftermiddagen (16-18 typ). Men han va väl trött och jag är bara glad att han sov. Då fick mamma och pappa äta lunch i lugn och ro också. Inte helt fel. När han ändå sov passaden jag på att kika lite på loppis. Skulle inte ha nått egentligen, tycker det är mysigt att bara gå och titta. Men jag sprang på ett jättefint babygym till lillasyster från märket Rätt Start. Fattas en kanin som ska hänga, men annars var det felfritt och bebis bryr sig ju knappast om det fattas en ynka leksak. Så jag slog till. För de priset så kvittar de tycker jag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0