Sy sy sy!

Ibland är man bortskämd! Snällaste Uno har skämt bort mig med en ny symaskin! (Tack igen!!) Så nu kan jag äntligen börja sy igen (eller ja snart, den är beställd så jag väntar på leverans). Som jag längtat! Jag hoppas den kommer fort nu.

Har tänkt sy en lappfilt och ett babynest till bebis, iallafall till en början, blir väl mer sen. Till Benjamin ska jag försöka mig på nån mössa och mjukisar och eventuellt ett par gardiner till hans rum. Finns massor jag vill göra! Så nu ska jag börja leta på lite fina tyger och material. Lite har jag redan, men mer ska det bli! Jag är så glad.


Kommentarer
Postat av: Runi

Äntligen! :D

2013-01-28 @ 09:46:08
URL: http://ylvasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0