Glada barn och strålande sol, det är livet!

Idag har vi haft en heldag ute hela familjen. Med allt vad det innebär. Glass i stora lass. Sparkat boll. Lekt i lekparken. Legat i gräset (Isabel). Ätit mat på stan. Njutit i solen. Helt underbart har det varit. Glada barn och strålande sol, det är livet!

Igår va jag och tog blodprover för att följa upp mina levervärden. Idag ringde läkaren och berättade att de var felfria. Så himla skönt. Dock passade jag på att fråga angående läkningen av mina sår efter operationen då jag nu två veckor senare har stygn kvar. Tydligen ska dessa egentligen ätas upp av kroppen. Men min kropp har inte tagit hand om dom så nu måste jag gå till distriktsköterskan och ta bort dom. Dessutom får/har jag fått fula ärr nu för att de inte läkt ordentligt. Som Erik sa "allt sånt där som eventuellt, kanske, möjligtvis kan hända men som är mycket ovanligt - allt de händer dig" och ja, så känns de!

Men men. Vi har hunnit med bvc med Isabel idag också. Tösen är nu 6v 4d 56cm lång och väger 4745gram. Hon trappar ner lite på viktkurvan även denna gång, men följer längdkurvan fint.

 


Kommentarer
Postat av: nursen.blogg.se

Nästan Wilmas födelsevikt, nästan =) (4895).

2013-07-20 @ 12:54:49
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0