Barnens dag

Idag har det vart full rulle! Vår lilla stad hade "festligheter" och firade barnens dag. Så hela förmiddagen spenderade vi på stan tillsammans. Det var hunduppvisning, sång, musik och massa skoj. Benjamins absoluta höjdpunkt var brandbilen. De hade visning av en brandbil som man fick gå in i och titta på. Benjamin va i himmelen!! Åh va det lös om honom. Grädden på moset var när han fick sätta sig framme vid ratten och "köra"!

På eftermiddagen gick vi hem till Benjamins farmor på födelsedagskalas. Det var inte heller dumt! Tårta, kakor och saft. Det var ingen som klagade kan jag säga. Speciellt inte Benjamin. För honom var det himmelriket. Tror han har haft en av sina bästa dagar i livet idag. Inte en sur min!
Jag däremot, aj aj aj vad jag bränt mig i solen och är trött i kroppen nu. (En heldag på äventyr är jobbigt för en höggravid som mig) Va så noga med att smörja Benjamin att jag glömde bort mig själv. Det får jag lida för ikväll. Men det är det värt, Benjamin har ju haft en underbar dag.


Kommentarer
Postat av: nursen.blogg.se

Aaaaajjjjj.... såg inte skönt ut på bilden!!! :(

Svar: Nej det svider rätt bra kan jag säga!
Maja

2013-05-25 @ 23:02:04
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0