Magen

Har ju glömt att fota magen på senaste. Så jag tog en bild i morse. Jag vet inte om det är för att jag är van, om magen stannat av eller om det är för att jag gått ner i vikt i "övriga kroppen", men det känns som jag krympt. Kan ju också va för att jag mått ganska bra i kroppen ett tag, jag vet inte.
Dock är folk på stan rätt duktiga på att stirra och jag får hela tiden höra saker som "oj va stor du är", "är du sääääker på att det bara är en" osv. (Så jag är nog inte så liten som jag vill tro) Oftast är det ju bara oskyldiga kommentarer. Men det är lite tröttsamt när folk envisas med att fortsätta kommentera saker som "ja men du vet att dom kaaan faaaktiskt ha missat en nr2 på ultraljudet" eller "det kan omöjligt bara vara en". Som om dom vet de bättre än sjukvården.

Anyway. Benjamin är jättegosig med sin lillasyster i magen och ska pussas och kramas hela tiden. Jag tror han kommer bli en jättebra storebror.


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är inte stor, du är lagom! Det där fick jag höra från vecka 20 med tove. Sista veckan skrämde min bm upp mig om att det nog är en gigantisk tjej där inne. Ut kom EN tjej på3700 g men 54 lång....
Men alla verkar ju vara gravida med tvillingar om man ska lyssna på utomstående.....!

2013-05-04 @ 19:50:20
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0