Bilduppdatering

Har försökt blogga via appen gångar gånger på senaste, men det har hängt sig/inte gått att ladda upp varje gång. Så nu får det bli en uppdatering från senaste tiden i bilder, bara så jag "kommer i fatt". Det är så tråkigt att försöka skriva om alla långa texter igen. Man tappar suget! 


Benjamin har "klippt sig" (jag tog trimmen). Före.

Efter. 

Isabel har fått en ny onepiece.

Nya/första skorna är på ingång.

Vi har fikat på bästa caféet!

Isabel har kärt sig att rulla från rygg till mage. Nu kan hon rulla åt båda hållen.

Jag har pysslat inför namngivningen.

Vi har vart ute och lekt. Hoppat i vattenpölar och gungat.


Världens finaste dagiskille! 


Det var en liten kort bilduppdatering på en del av allt det roliga. Nu är jag ikapp och kan blogga som vanligt. 

I onsdags var det fotografering på förskolan. Benjamin blev ovanligt mammig och därför missnöjd under gruppfotot. På sitt enskilda foto log och skrattade han däremot. Det ska bli spännande att få se bilderna sen!
I övrigt flyter allt på. I torsdags fick Benjamin äta med dom "stora" barnen på deras avdelning på dagis. Det hade gått jättebra och han hade ätit ovanligt mycket mat! Vi misstänker att han får sig en liten "smyg inskolning" av personalen till den "stora" sidan. På BVC säger dom att han ligger i framkant utvecklingsmässigt och redan nu klarar/kan allt han "ska" kunna på 3års-kontrollen. Min stora lilla kille! Man blir ju så stolt så man smälter bara man ser honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0