Ny frisyr!

Tror både Benjamin och jag hade tröttnat på hans hår. Hår i ögonen och ständigt trassel i nacken som han inte ville borsta ut. Så, efter att ha velat fram och tillbaka i några dagar tog jag tillslut fram trimmen. Det fick bära eller brista! Jag tänkte att blir det inte bra är det ju i alla fall höst runt knuten och mössan skall snart på. Så ja, jag rakade av honom håret. Kändes bra tills jag såg hans långa fina lockar ligga på golvet. Då ångrade jag mig plötsligt och kände inte igen honom längre. Undrade vad sjutton jag gjort. men då var Det ju försent, jag kunde ju inte spara lite. Men det gick över fort. Han är jättefin och är själv jättenöjd också. Så vi får se, kanske gör vi sade igen när det börjar växa ut. Han passar bra i kort, även om han plötsligt ser mycket äldre ut. 

Före


Under


 Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0