Kalas

I helgen har jag och Isabel vart på 50- och 16års kalas. Benjamin fick vara hemma med sin pappa. Det var faktiskt första gången som jag sov ifrån honom och han va själv med Erik. Innan han han sovit hos farmor eller någon annan när jag och Erik har gjort nått. Men aldrig själv med Erik (det har bara blivit så). Det gick såklart jättebra. Jag hade inte räknat ned annat.
I vilket fall, Isabel och jag åkte till morfar för att fira mormor Kerstin och morbror Per. Det var himla trevligt och jag fick träffa alla mina syskon, vilket inte händer så ofta. Det är sådär lite extra kul när alla är samlade.
Isabels uppgift var att charma gästerna. Det gjorde hon med bravur! Hon är verkligen ett charmtroll. 

Isabel på bussen. 

Jag och min storebror.

Lillebror <- födelsedagsbarnet och jag.

Hela syskonskaran samlade.

Sociala klubben!

 Crazy sisters



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0