❄️ Snö ❄️

Här om dagen (tror det var i onsdags) tog jag med barnen ut och åkte pulka medan Erik stannade inne och jobbade. Benjamin tyckte verkligen att det var jätteroligt. Han kämpade upp för backen gång på gång och log lika stort varje gång han åkte nedför. Isabel var däremot så där måttligt road. Hur som haver tyckte iallafall jag att det var helmysigt! Tyvärr strejkade min telefon så det blev inte fullt så många bilder som jag hade önskat. Påbörjade en video dom blev avbruten mitt i för att telefonen gav upp. Så typiskt. Annat var det idag när Isabel och jag var på promenad i eftermiddag. Då var även Isabel mer road. Varje gång hon känner att vagnen vibrerar (tex när man går på kullersten) så säger hon "aaaaaaaa" eller "ööööööö" och tycker det är jätteroligt. Knasfian! 


Mina solstrålar!


Isabel i vagnen tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0