En ny livsstil

För 7v sedan började jag hos en kostcoach (www.sjobecks.se) och resultaten är redan fantastiska. På ynka sju veckor har jag med endast koständrigar (inga konstiga dieter eller bantningskurer, utan nyttig bra och balanserad kost) tappat:

-6,1kg

-4 cm över byst

-6 cm under byst

-9,5 cm i midjan

-12 cm runt magen

-9 cm runt höften

-5 cm runt lår 


Nu börjar träningen komma in. Det ska bli så kul att se kroppen förändras ytterligare! Idag, 14/3, ser jag ut såhär! Detta är alltså min "före-träning-bild". Om några veckor kommer jag lägga ut bilder på resultaten från träningen. 


I sommar ska jag inte gömma mig i vassen, jag ska bada med ungarna vid stranden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0