Underliga sparkar

Senaste dagarna har jag känt mer och mer att det börjar bli trångt i magen för pyret. Hans sparkar är för visso starkare men det är inte lika ofta han just sparkar. Han har liksom mer börjat "trycka". Ibland sätter han en fot mot kanten och trycker ifrån så det känns som att han ska komma ut! Har också känt att han "pillar" där inne, svårt att förklara! Det är i alla fall riktigt mysigt att han rör sig där inne. Han har också börjat "svara" när man "pratar" med honom! Underbart :)

Idag ska vi åka till IKEA och shoppa loss till bebis. Vi får se vad vi kommer hem med!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag räknar med att det kommer upp bilder på inköpen :)

2011-03-18 @ 10:17:04
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

och trängre kommer det bli i magen ;)

2011-03-18 @ 20:43:21
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, men tycker tiden kan gå lite fortare=P

Det där med att dom trycker nu känner jag igen. Nu har hon även börjat böka neråt så ibland så gör det jätteont och så måste man springa och kissa heeela tiden=P



Vad kul det ska bli att se barnrummet!! Vi ska börja så smått idag om jag orkar....har iallafall hittat tapet=) Nästa eller nästnästa helg blir det ikea. Bor alldeles för nära så blir aldrig att vi orkar ta oss dit..haha.. =P

2011-03-20 @ 12:25:13
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0