Ingen napp!

I torsdags kväll när vi skulle natta sonen låg han bara och slängde iväg sin napp. Orkade i te gå upp och tända och leta så vi tänkte att kan kanske somnar ändå. Tog inte lång stund innan han somnade. Där och då beslöt jag mig för att ta bort nappen. I alla fall på prov. Det är tre, snart fyra dagar sen och han har klarat sig jättebra! Han har frågat efter den vid nått tillfälle bara men då har jag avledat med något. Det har gått hur bra som hellst! Inge gnäll, skrik eller sura miner! Trodde inte vi skulle sluta med den så tidigt, han är ju bara 18-månader. Men så blev de! Känns både bra och konstigt. Ibland skulle jag vilja ge den till honom, men nej! Han behöver den ju inte! Vi får se hur det går på dagis sen efter julkort dock. Men han får ju nya tider och ska inte sova där mer, så det borde inte vara några problem! Tänk va stor han håller på att bli. Min lilla bebis är inte bebis längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0