9 månader

Ja idag är det 9 månader sedan mitt lilla pyre föddes och de firade han med att ta morgon redan kl 05.00. Inte ok! Så tidigt är jag inte människa. Före 05.30 vägrar jag att gå upp! Men nått positivt är iallafall att har bara vaknat 1gång per natt nu i ett par nätter. Om det kan hålla i sig, alternativt att han inte vaknar alls så kan jag leva med att kliva upp tidigt. Den kompromissen är jag beredd att ta.

Från det ena till det andra så blev jag jättenöjd med jackan jag köpte till Benjamin. Den såg sprillans ny ut och han blev jättefin i den! Var rädd att storleken var en smula stor, men icke! Den blev jättebra! Har budat på ett par fina skor åt honom på tradera också som jag hoppas att jag kammar hem. Jag älskar tradera! Man kan spara så mycket pengar där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0