Bebis

Lillasyster i magen har blivit stark! Jösses vad hon sparkar hårt nu. Så här tidigt hade jag precis börjat känna rörelserna med Benjamin, men lilltösen kickar rejält redan! Ska bli väldigt intressant att se om hon hittar mina revben med dom sparkarna sen. Blåsan har hon redan hittat, den använder hon som studsmatta! Det är inte klokt vad jag får springa och kissa ibland. 5-6 gånger på mindre än en timma är inga problem. Benjamin va mycket snällare även om han också hade hyss för sig i magen. Men han sparkade sällan uppåt (aldrig) eller neråt utan bara ut mot sidorna!

Nu är vi i vecka 20. Halvtid på söndag! Det går undan. Magbild tagen igår.


Kommentarer
Postat av: nursen.blogg.se

Väntar du oxå en tjej!! ;) Va roligt!! Du är inte intresserad av att köpa nå kläder från min loppis sida på facebook. Jag levererar hem till din dörr i sånna fall :)

Svar: Jajamensan :) Ska bli så mysigt så! Jo, jag ska ta mig en titt!
Maja

2013-01-12 @ 13:25:46
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0