Bärsele

Har köpt ett sprillans nytt bärsele till mig och pyret! Tycker jag gjorde ett fynd, endast 99kr! Det var dock ganska många veckors leveranstid så vi får väl se när vi får hem den. Men det är ingen panik, det är ju ett bra tag till den skall användas!
Jag har för övrigt börjat blöda näsblod. Usch! Jag hoppas det inte är nått jag ska behöva dras med hela graviditeten nu. Jag hatar att blöda näsblod för när jag blöder så gör jag det för hela släkten på en gång. Det forsar ur både näsan och ner i halsen så man sväljer massor. Så sjukt vidrigt!

Kommentarer
Postat av: Runi

Du blöder ju alltid mkt näsblod när det är kallt så förhoppningsvis är det bara kylan ;) vintern för 2 år sen var det ju nästan varje dag! :O

2010-12-23 @ 21:52:36
URL: http://bridezilla-runi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0