Cravings?

Först och främst. Mina smaklökar är absolut inte som vanligt. All mat jag lagar är äcklig eller totalt smaklös! Senast  idag ställde jag mig och gjorde storkok av min goda köttfärsås och spagetti (behöver matlådor till jobbet), men går den att äta? Nej! Smakar absolut ingenting, i alla fall ingenting gott. Igår kände jag mig sugen på nått gott och gjorde stuvade makaroner vilket jag brukar älska, men gick det att äta? Svar nej!
Jag är så sugen på någonting men kan inte komma på vad. Hjälp, ska jag ha cravings kan jag väl åtminstone få komma på vad det är jag vill ha! Det här gör mig tokig. Här om kvällen skulle vi lyxa till de och äta pizza, men när jag fick min så ville jag inte ha den, bytte med Erik men ville inte ha den heller! Så här kan jag ju inte hålla på! Blir dessutom illamående av att borsta tänderna, tandkrämen är äcklig. Tack och lov är den nästan slut så vi kan köpa en ny, då får det bli en annan sort och det är bara hoppas det funkar.
Jag vil ha tillbaka mina smaklökar och mitt vanliga sug efter vanliga saker! Så frustrerande att vara sugen på nått som jag inte vet vad det är!

Kommentarer
Postat av: Runi

Lussekatter ^^

2010-12-04 @ 15:44:59
URL: http://bridezilla-runi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0