Inbjudningskort

Nu har jag beställt inbjudningskorten till namnkalaset. Beställde också kuvert och frimärken. Så nu ska vi bara få hem allt och få fram allas adresser sen är vi redo att skicka ut dom! Känns skönt att kunna bocka av ännu en punkt på "att göra listan". Jag hade tänkt beställa en banderoll också men jag tyckte det blev så dyrt när man skulle ha allt så jag hoppade över de. Banderoll är ju faktiskt inget måste, det är bara en extra utgift som jag tror att vi hoppar över!

Det ända jag kan komma på nu som skall inhandlas är dukar, servetter, ljus och ev lite ballonger eller annat att piffa till lokalen med. Sen är det bara mat, fika och kläder att ha på sig som skall fixas! Jag tror det kommer bli jätte bra det här!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad skönt att få det gjort! Vi letar fortfarande lokal till vår namngivningsceremoni....

Hoppas få tag i en på mån-tis så vi kan börja med inbjudningskorten och bestämma vilka som ska komma =P



Det kommer gå av bara farten helt plötsligt de där med viktnedgången! Fattar dock inte hur jag kunnat gå ner så extremt mycket så fort...men vågen ljög inte.



2011-08-20 @ 12:33:55
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Kul!

Vi hade verken namnfest eller dop för Leia. Är inte så glad för dop, så då blev det inget av det ;)

Kram

Ps. jag har inte ens börjat med min egen header. Hinner fan aldrig :P

2011-08-22 @ 19:22:23
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Haha. Den för fan. Gissa inte på nåt galet bara ;) PUSS

2011-08-23 @ 09:45:40
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0