Smärta

Vaknade i morse och allt var precis som vanligt, tills jag gick på toaletten. Som vanligt var jag ju jätte kissnödig och går raka vägen till toaletten när jag vaknar, men idag kändes det som ett dumt beslut. Som från klar himmel kom en obeskrivlig smärta över mig. Inte som när man har uvi utan en helt annan smärta som nu inte vill försvinna. Jag kan inte stå rakt. Det gör ont i (eller precis innanför, kan inte bestämma mig) blygdbenet och mitt i mot på andra sidan, alltså typ svanskotan. Sån gruvlig smärta som jag inte kan beskriva. Det strålar ut åt alla håll nästan. Kan inte stå eller gå rakt utan måste luta mig framåt. Kan inte heller sitta rakt utan måste luta mig framåt. Vad är detta och vart kommer det ifrån och vad är det för nått? Kände ingenting förrän jag precis skulle kissa och satan så ont det gör! Nu halvligger jag på soffan och vågar knappt röra mig. Vågar inte känna efter om smärtan är kvar.
För övrigt så kom det hem tre bodysar på posten idag, hade glömt bort dom helt, var så länge sen jag beställde dom. Men visst är dom fina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0