Babysång, fika och skratt

Igår var vi på babysång för första gången. Det var mycket uppskattat och Benjamin somnade gott efteråt. Tyvärr hade ju inte jag hört alla ramsor och sånger så det var svårt att sjunga med, men jag gissar att jag lär mig med tiden! Vi ska ju faktiskt gå fler gånger. Efter sången gick några av oss mammor och fikade. Lattemammor som vi blivit!
Sara och lilla Freja.
Benjamin låg mest och sov i min famn. Babysång är utmattande!
(Jag och Benjamin)
Nike (Saras dotter) och Alvin (Lenas son) myser i soffan!

Efter fikat gick Benjamin och jag hem en stund, men vi han inte vara hemma speciellt länge innan Sandra ringde och ville ses på en fika. Så Benjamin och jag knallade snällt tillbaka till caféet igen och träffade Sandra.
Sandra med Benjamin i knät! (bilden är från förra veckans fika - ja jag är verkligen en lattemamma - fikar alldeles för ofta!)

Bästa stunden på hela dagen var dock på kvällen när Benjamin bjöd på sitt första riktiga skratt! Åh vad han värmer mitt hjärta! Snacka om att jag somnade gott (bilden från tidigare i veckan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0