Andra natten

Igårkväll var det mycket lättare att lägga honom utan bröstet. Han va ledsen och arg i 40 min bara. Dessutom fick vi i honom 1,5dl välling innan han somnade! Kändes väldigt smärtfritt jämfört med kvällen och natten innan måste jag säga! Till råga på allt sov han för första gången HELA natten! Plötsligt händer de! Han sov från ca 20.00 till 06.50. Fortsätter han såhär får ju jag snart också sova! Inatt vaknade jag tyvärr många gånger av mina bröst som gör såå ont just nu! Det tar ju ett tag innan mjölken försvinner, tyvärr, och vägen dit är en smula smärtsam!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

1,5 dl välling! Ingenting ju ;) Vi brukar ge miiiiinst 2 dl (ofta två flaskor, dvs 4.... Innan åt hon gröt länge, men helt plötsligt väägrade hon). Välling sägs att det mättar bättre, dvs de sover längre. :) Kram

2012-06-18 @ 13:30:05
Postat av: Alexandra

Glad midsommar hjärtat

2012-06-22 @ 09:24:34
URL: http://100projekt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0