Bvc, 3veckor

Idag är det hela tre veckor sen Isabel föddes. Tiden bara flyger förbi. Tidigare idag va vi till bvc. Benjamin fick följa med och det uppskattades! Han hittade massa skojiga leksaker att leka med.

Isabel och jag har torsk. Jag på och i brösten, hon i munnen och rumpan. Min lilla tjej. Tycker så synd om henne! Jag vet ju hur ont det gör på mig, så jag kan bara föreställa mig hur det måste höra ont på henne. Men nu har hon fått behandling och jag väntar på att läkaren skall ringa mig! Förhoppningsvis snarast så att vi kan få fortsätta amningen problemfritt. För i övrigt funkar det klockrent. Isabel går upp i vikt och följer sin kurva.

Hon väger idag 4310g.
Vägde Benjamin också när vi ändå va där, han väger nu 11,3kg. Även jag passade på att ställa mig på vågen och till min lycka visade den -1,5kg sen förra veckan. Har sen förlossningen tappat 10,5kg. Det känns helt ok på 3 veckor ändå. Alla gravidkilon är borta. Nu ska bara ca 10 "trivselkilon" bort också. Men det ska nog gå bra. Nu har jag ju en sån himla bra syskonvagn så det är bara till att gå ut och knata. När kroppen accepterar de blir det dock mer än promenader.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ussa, stackare!! Hoppas ni kryar er fort! Grattis till viktnedgången, här går det bara uppåt haha. Men det är väl som det ska vara :)

2013-06-24 @ 19:42:04
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0