Bäddset och byxor

Benjamin gick sin första långa dag på dagis igår. Det hade gått jättebra! Han hade inte ätit nått dock, men det gör han ju inte hemma heller. Däremot hade han han sovit middag i nästan två timmar. Så det var ju jättebra! Han va glad och nöjd när jag lämnade och ännu gladare och nöjdare när vi hämtade på eftermiddagen! Han va en solstråle hela kvällen sen. Verkligen jätteskönt!

Medan han var på dagis så passade jag på att slå mig ner vid symaskinen en sväng. Knåpade ihop ett jättefint bäddset till spjälsängen och ett par mjukisar till Benjamin. Mjukisarna gjorde jag lite stora så att han ska ha att växa i. Han kan ha dom redan nu tack vare muddarna, men det ser lite pösigt ut. Mest nöjd är jag med bäddsetet dock. Vår lilla flicka kommer sova som en prinsessa när hon kommer till världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0