Spännande

Nu börjar det bli spännande! I morgon har vi nått första gissade datumet. Det innebär att om ni som gissat på den 17e har rätt, skulle det i princip kunna starta när som helst nu. Men ska jag föda i morgon hoppas jag att det inte startar än på några timmar. Det är så långt kvar på den 16e fortfarande! Vill slippa en utdragen förlossning. Men ikväll vore ok, haha! Ja, tänk om man kunde bestämma eller påverka. Det vore grejer de. Men nej, jag får nöja mig med att rulla tummarna och drömma så länge, så får vi se. Känns som man kan ge sig sjuttsingen på att hon tänker komma ut när det är som mest opassande! Kommer väl gå över tiden och bli igångsatt lagom till Erik åker till Italien i juni. Bara för att! Vore så typiskt liksom!

Det är förövrigt inte försent än att vara med och tävla om man vill. Så länge hon är kvar på insidan är det bara att gissa!



Bebis. När kommer du?


Kommentarer
Postat av: nursen.blogg.se

Håller tummarna på att när det väl är dags så skall det gå snabbt och smidigt, inget utdraget här inte! Kram!

2013-05-16 @ 10:35:39
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tyvärr får du nog vänta en vecka till ;) Annars får hon se till att komma imorgon som sagt och då räknar jag iskallt med att hon får heta Rebecka i andranamn ;) Puss på dig och lilla B och fina magen! <3

2013-05-16 @ 10:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0