Första inlägget

Ja då börjar vi då. Efter många om och men så har jag bestämt mig för att skriva en blogg om graviditeten och allt som händer runtomkring den. Mina tankar, funderingar och känslor kring att bli mamma, men också om lillpyrets utveckling.
Nu i början så har det hänt väldigt mycket och det har vart en enormt känslomässig berg-och-dalbana, men det börjar äntligen lugna ner sig och jag försöker att njuta! Jag är idag i vecka 10 (9+5) och det är inte långt kvar på den första trimestern. Det ska bli så skönt att få gå in i den andra och kunna släppa den värsta oron för den lill*.
Pyret, du är väl här för att stanna?

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

tycker du gör rätt i att ha en hemlig blogg om detta! det verkar ju lite jobbigt med allt ibland o då är det skönt att skriva av sig <3

Kram

2010-11-21 @ 11:40:04
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0