Litteratur

Jag är i valet och kvalet om jag skulle köpa mig några böcker om barn och graviditeten. Det vore kul att läsa och kunna slå upp i under graviditeten. Men vad ska man köpa för bok/böcker i så fall? Det finns ju så sjukt många att välja på. Vilken är bäst? Självklart så ska jag köpa "Ett barn blir till" av Lennart Nilsson, det är ju ett måste har jag hört så den har jag redan lagt bud på inne på tradera.com. Men finns det någon annan bok som rekommenderas?
Nog för att det finns hur mycket som helst att läsa på nätet, men det är ändå inte samma sak som att kura ner sig i sängen med en kopp te och läsa en bok. En annan fundering var att gå ner till biblioteket och låna böcker där, men hinner man läsa ut dom då? Den här typ av böcker känns inte som nått man sträckläser och sen är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0