Skötbord

Igår kväll när jag skulle sova var det som vanligt ett himla liv i magen och pyret möblerade om. Tänkte för skojs skull att jag skulle filma och se om jag kunde lyckas fånga en spark på bild och det lyckades jag med! Nu kan jag inte sluta kolla på videon. Tycker det är så mysigt! Skulle vilja dela med mig av videon till er men jag har ingen aning om hur man bär sig åt tyvärr! (Jag har dock videon på mail så om nån är nyfiken kan jag maila).


Jag har funderat väldigt mycket på hur vi ska göra med skötbord. Tanken först var att vi bara skulle köpa en skötbädd och lägga på tvättmaskinen men efter att jag mätt maskinen så inser jag att bebisen troligen kommer vara för lång för att ligga där. Kanske inte de första 4-6 veckorna, men sen. Så frågan är om man skall satsa på an skötbordsmöbel inne i bebisens rum? Och då är frågan om det skall vara en billigare variant med med "bara" skötbord eller om vi ska köpa en byrå med skötbordsdel (lite dyrare)? Byrå måste vi ju ändå ha en till bebisen. Uppfällbart skötbord till badrummet går inte. Det blir för trångt där inne då det inte finns nån bra vägg att sätta det på. Hur gör/gjorde ni?

Kommentarer
Postat av: Sandra - Gravid i vecka 24

Du kanske kan ladda upp videon på youtube och sedan lägga upp här i bloggen? :) Jag vill gärna se. Annars, om du har lust, så kan du mejla den till mig.

2011-02-25 @ 13:06:11
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ni kan ju ha en i barnrummet, men det är nog ganska skönt om man har tillgång till vatten. Om ni har badkar så finns det smarta skötbord man kan ha på badkaren, hade vi till Felicia minns jag :)

2011-02-25 @ 19:32:44
Postat av: Rebecka

Jag glömde ju säga att jag vill ha filmen också! :D

2011-02-26 @ 21:56:42
Postat av: AC

Du kan gå in på Videofy.me och registrera dig och lägga upp på bloggen :) För jag är såå nyfiken på och få se hur han rör sig där inne :) Den brukar jag använda till min blogg när jag lägger upp videos:) Kram på dig

2011-02-27 @ 19:19:40
URL: http://anncatrindahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0