Snart halvtid

Om tre dagar går jag in i vecka 21 och har då gått halva tiden!! Det är inte klokt vad tiden går snabbt. Känns som den bara rinner iväg. Men härligt är det samtidigt som det är lite läskigt. Ja menar föräldrarskap är ingen liten sak precis. Men det ska bli så kul och jag ser verkligen fram emot de!
Igår hämtade jag sängkläderna som jag fyndade. Dom var verkligen jätte fina! Nu vill jag bara få hem madrass, kudde och täcke så jag kan provbädda. Eller ja, sängen ska ju målas först också! Hittade vit grundfärg i garderoben som jag tänkte använda. Behöver bara sandpapper, färg och penslar så jag kan sätta igång! Får bli nästa helgs projekt tror jag. Den här helgen jobbar jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0