Mormor och Uno

Igår fick Benjamin och jag besök av Benjamins mormor och Uno (pappa är iväg och jobbar). Det tyckte Benjamin var himla mysigt och bjöd på flera skratt och leenden! Två fina paket fick han också som vi blev himla glada över!

Av Uno fick han en fin body med texten "Unos syrsa" på. Syrsa kommer ifrån att han inte kunde låta bli att tänka på Benjamin syrsa när han fick höra vad Benjamin skulle heta! Haklappen är mest för pappas skull eftersom han är lite av en fotbollsnörd!
Paketet från mormor innehöll en jätte fin mjukisdress och en tuff jeansjacka/tröja. Benjamin kommer bli så fin i sina nya kläder när han har vuxit i dom! Sen hade mormor med sig ett gäng tyger som vi ska göra något fint av till Benjamin. Ena tygbite tog mormor dock med sig hem igen för hon ska sy en gardin av den till Benjamins rum (min symaskin är paj).

Uno och Benjamin.
Stolt mormor myser med Benjamin som tycker det är jätte roligt och ler och skrattar för fullt!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jag addade dej på msn, så kan mejla dej med :) kram

2011-07-24 @ 13:33:04
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Angelica vecka39

Vilken mysig dag ! Önskar att jag också var händig och kunde sy lite eget ! (:

2011-07-24 @ 22:14:55
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0