Paparazzi

Igår hade vi finbesök! Bästaste Ann-Catrin va här och myste med Benjamin hela dagen och så hade vi paparazzi! Hon hade nämligen sin kamera med sig. Inte att förglömma, Tim var här också (ja Tim du räknas också till finbesök). Vi var en sväng till Eskilstuna och shoppade loss allihopa och Benjamin visade sig från sin bästa sida, mammas lilla kille!

Men störst av allt med gårdagen var ändå att Benjamin bjöd på riktiga leenden och skratt! Mitt mammahjärta smälter! Det var inget "jag har en fis på tvären" leende (för dom har vi lärt oss känna igen), utan det här har ett riktigt smile. Nu på morgonen har jag fått fler. Först när vi låg och småpratade jag och Benjamin och sen nät jag satte på musik! Tyvärr så var inte kameran framme just då, men bjuder på några bilder från paparazzi stunden igår! (oredigerade)

(Foto: Ann-Catrin Dahlin)




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tänk att trots att han ser så liten ut så ser han så vaken och medveten ut! Börjar bli en stor liten pojke :)

2011-07-04 @ 13:38:53
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Sötisen.

2011-07-04 @ 20:35:18
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Jonathan&Josefines mamma

Vilka fina pojkar du har! :)

2011-07-04 @ 21:33:35
URL: http://sanhammaren.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, älskar hans frisyr! =D

Väldigt kul att se Erik som pappa också, han verkar trivas! Hälsa honom så gott =)



2011-07-07 @ 20:58:47
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0