Före vs. Efter

På kul så har jag tagit bild på magen efteråt för att ha nått att jämföra med.

Det här är sista bilden med Benjamin i magen (tagen dagen innan han kom ut V.38+3):
7 dagar efter förlossningen såg magen ut såhär:
Nu är magen ytterligare lite mindre vilket känns skönt. Men, det är ändå mycket kvar. Så fort kroppen tillåter de så ska jag börja träna lite smått. Vill få tillbaka min gamla kropp och framför allt så vill jag att huden på magen ska dra sig tillbaka. Just nu är det tyvärr väldigt mycket "deg"  som jag inte alls gillar (annat vore ju i för sig konstigt såhär 10 dagar efter förlossningen).

Det tar tid att vänja sig vid dom stora förändringarna!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad fin du är! Hoppas min mage återställer sig lika bra som din! :)

2011-06-20 @ 18:48:10
Postat av: Angelica vecka34

Ojsan hoppsan, vad snabbt du blev av med magen ! (:

2011-06-20 @ 19:30:49
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mamma till Malva

Det är helt sjukt vad fort och mycket magen sjunker tillbaka utan att man behöver göra något. Sen är det ju den sista biten som man själv får jobba på :)

2011-06-21 @ 13:27:16
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0