100 dagar kvar

Nu är det bara 100 dagar kvar till beräknad förlossning! Det är ju inte klokt, det är ju ingenting!

Älsklingen och jag har planerat in ett IKEA besök nästa vecka för att köpa se sista "stora" grejerna, som bland annat skötbord. Jag har nog efter många om och men bestämt mig för att ha ett skötbord inne i pyrets rum i alla fall. Det är ju faktiskt inte hela världen att behöva ha en liten bunke med vatten där inne och så finns det ju våtservetter också. Det kommer bli bra tror jag! Vilket skötbord vi ska köpa vet jag dock inte än. Men det lär bli en enklare variant utan byrå. Vi får se vad som finns när vi kommer dit! Jag ska försöka skriva en lista på allt vi ska ha därifrån, men det är svårt, jag vet ju inte riktigt vad dom har. Någon som har något tips på nått bra man bör köpa till bebis när man är där?

Kommentarer
Postat av: Carin

En av mina vänner köpte ett skötbord där som var en byrå med skötbord, hon tyckte de var jättebra! Själv har jag ett på gång äntligen. Har haft sån beslutsångest för vad man skall välja, sista stora grejen o allt. Sen är de bara småfix kvar. Har du hämtat ut dina gratispaket från babyproffsen, eller skall vi ta sällskap dit? Träffas på en fika?

2011-03-12 @ 08:51:02
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Nu är du nere på tvåsiffrigt Maja :D 99 dagar, det kommer gå så fort :)

2011-03-12 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0