Barnmorskan igen

Vi har vart hos barnmorskan nu på morgonen. Det gick bra. Jag frågade om möjligheten att få komma med i en tidigare föräldragrupp men det var inte möjligt tyvärr. Känns jätte tråkigt att få komma så sent i graviditeten. Vill ju gå med dom som ska ha runt samma tid som mig, men nu får jag gå med dom som ska ha i augusti. Men men.

Mina värden idag:
SF-mått: 27
Blodtryck: 110/55
Vikt: 62kg
Bebis: 141


Det var allt hon kollade. Jag frågade också om hon kunde känna hur han låg och han har redan vänt på sig och ligger med huvudet neråt! Inte undra på att han sparkar så mycket på mina stackars revben!
Ikväll är det vattengympa igen!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men sådär ja Maja, nu börjar vikten hinna ikapp storleken också! Det är ju skönt :) Synd att det inte gick att ändra grupp där :/

2011-03-30 @ 11:08:44
Postat av: Marie

Vad härligt att väga sådär lite =P Det var min starvikt! ;) Kul att den lille redan har vänt sig! Får se om vår lilla skrutt har gjort det till ultraljudet den 13:e.

Haha, ja - magarna växer så det knakar på oss!!

2011-04-03 @ 19:14:49
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad roligt med en till majbebis :) vilket datum är de beräknat? Själv väntar jag den 31 maj :) Men vad konstigt med föräldragruppen? Vart i landet bor du? :)



// Johanna :)

2011-04-04 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0