Provbäddning

Idag fick jag för mig att istället för att köpa en ny madrass till spjälsängen så kan jag ju faktiskt skära ut en passande bit från den madrass som vi hade låg här hemma. På så sätt sparar vi ju pengar! Självklart var jag ju tvungen att prov bädda spjälisen efter att madrassen lagts i! Ska dock sy ett överdrag till den tjocka madrassen men så länge satte jag ett grönt lakan om den.

Jag kan för övrigt inte bestämma mig för om jag ska måla sängen vit eller inte. Helst vill jag ha den vit, men jag vet inte om jag orkar lägga tid, pengar och energi på att måla den. Sååå hemsk är den ju inte som den är nu. Kan ju kanske hoppas på att min man har lust att lägga lite jobb på den så slipper jag, för jag har verkligen ingen lust att ge mig på det arbetet även om jag gärna vill ha den vit (eller svart)!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vit så klart! Ser att du inte har långt kvar. Det känns som igår jag var gravid själv, men nu är min tös 2 år och sonen 22 haha...liten skillnad. Trevlig blogg. Lycka till med bebben. Hälsn. Anna

2011-03-04 @ 18:53:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Carin

Åh va fint, nej men orkar du inte måla så är den fin ändå!!

2011-03-04 @ 22:55:48
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Va bra att du kunde ta en gammal madrass. Vi köpte ju en med mycket stötdämpning och fjädrar (sånna av metall - inte fågel) och grejer i. Men en vanlig madrass funkar nog ett tag tills de blir lite tyngre iaf :D

Hm... Vi har själva en brun säng, men vitt är fint och fräscht!

2011-03-05 @ 09:51:52
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vad mysigt det ser ut :) Jag tycker du ska måla den vit om du orkar, det går nog ganska fort bara man har sakerna :) Torktiden är väl det som tar längst tid och lite beroende på hur många gånger den måste målas! Du får ta bild på hela barnrummet när det börjar bli klart sedan :)

2011-03-05 @ 10:23:54
Postat av: Anonym

Guuud så fin den är! Jag tycker inte att du behöver måla om den! Den är ju jätte gullig som den är! :)



Puss och kram på dig!

2011-03-05 @ 10:56:36
URL: http://anncatrindahlin.blogg.se/
Postat av: mamma

jag tycker sängen är fin som den är,inte behöver du måla den,vad fint du har inrett den,=)

2011-03-07 @ 06:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0