Presenter och vårstädning

Igår fick vi (jag) något tok-ryck och skulle vårstäda på balkongen - måste vart mitt behov av att "boa" inför bebisen. Vi åkte och köpte nytt nät som vi satte upp så att katterna inte kan smita ut. Nätet som satt förra året hade i stort sett rasat ihop av snön i vintras - det satt med andra ord inte så bra. Nu har vi satt upp ordentligt nät! Vi rensade, städade och grejade hela kvällen där ute. Det var hur mycket som helst att göra och jag vet inte hur många gånger jag sa att jag inte orkar mer men ändå fortsatte jag! Det får jag ju så klart sota för nu när min rygg gör satans ont. Men nu är det nästan klart där ute i alla fall, det ska bara dammsugas i princip (ville inte ställa mig med de sent i går kväll med risk att störa grannarna).

Vi har fått presenter som jag måste visa! Eller ja, lillpyret har fått presenter!
En fin lära gå grej av våra grannar som spelar musik och grejer samt...
... en jättefin filt av Angelica som hon sytt till bebis!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Att du orkar kvinna! :) Jag städade köket igår och det tog på krafterna! Du är duktig!

2011-05-11 @ 10:03:51
Postat av: Rebecka

Förresten! När är det dags att lägga upp bilder på pyrets rum i bloggen! Jag är iof så nyfiken av mig att för min del får du gärna lägga upp bilder på hela lägenheten, är nyfiken på hur ni bor :)

2011-05-11 @ 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0