Två heldagar

Igår var sista delen av föräldrautbildningen så den var jag på (blivande pappa var/är på jobb i Frankrike så han kunde inte följa med). Den här gången var det mer givande kände ja och dom tog upp saker som jag inte redan visste. Det var mycket prat om relationer, komplikationer och amning. Men dom tog också upp det här med depression som man kan få i samband med förlossningen/första tiden med barnet. Det var faktiskt väldigt mycket intressant och som sagt faktiskt ganska givande!

Idag har jag vart och fikat med Lena och hennes 3 veckor gamla Alvin. En riktig guldklimp! Han va så liten (född en månad tidigt så han har inte passerat bf än) och så söt! Nu vill jag att vårt lillpyre ska komma ut så vi får beundra honom. Vill pussa och snosa på honom nu!
Nu i kväll har jag haft rejält med förvärkar. Hoppas jag får sova i natt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag fick jätteont neråt idag när jag gick till jobbet, vet inte vad det var, kunde inte gå, så jag gick med tomtesteg till jobbet :p

2011-05-25 @ 08:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0