Fullt upp

Nu har det vart väldigt dålig uppdatering från mig igen, jag vet! Vi har fullt upp med att planera in i det sista inför namnceremonin på lördag. Jag tycker att jag har gjort det lätt för mig, men ändå är det så mycket som man skall fixa med! Börjar bli aningens stressad nu känner ja för det är mycket som inte är klart än. Inte blir det lättare att få saker gjort med en liten vilding som kräver uppmärksamhet. Igår köpte vi i alla fall sevretter och fyllde frysen med kakor och bullar som vi fick levererade igår.

Om jag hinner i eftermiddag ska jag lägga upp en ny video på Benjamin. Men jag lovar inget! (annars kommer den senare i veckan)

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är bara köra sittdelen =) Hon tycker det är hur roligt som helst att sitta där och barnen säger ju ifrån när ryggen blir trött =)

2011-10-04 @ 16:02:46
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0