Heldag

Igår var det minst sagt en lång och händelserik dag! Bland annat var Benjamin och jag med Sara och Freja till Örebro. Sara hade lite ärenden så vi passade på att följa med. Jag köpte strumpor till Benjamin och lite kläder som han ska få till jul (om han inte hunnit växa i dom innan). Det får duga som julklappar åt honom från oss. Nån leksak ska han nog få också. Sen misstänker jag att han kommer få en hel del av framförallt släkten! Vi satsar mer till nästa år när han är lite större och förstår mer. I år kommer han bara vara lite över 6 månader på julen så den behöver inte bli så märkvärdig. I vilket fall som helst så åkte vi till vårt nyöppnade dollar store hemma i Arboga efter Örebro vistelsen. Där hittade jag en haklapp till Benjamin och tråkiga saker som sköljmedel. Vill åka ut dit igen om några veckor och kika i lugn och ro. Nu när det var premiär var det lite väl mycket folk och svårt att ta sig fram med bebis och allt. Det blev en heldag igår kan man säga! Vi var inte hemma förrän tjugo över sju.

Benjamin och Freja på väg hem från Örebro!


Kommentarer
Postat av: Nike och Frejas mamma!

Sötnosar!

2011-10-26 @ 09:01:51
URL: http://ienmammasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0