Ceremonin

Benjamin och jag sitter och skriver på själva ceremonin till namngivardagen. Eller det är väl mest jag som skriver, Benjamin gurglar mest och spyr på mig, haha! (han kanske inte gillar det jag skriver, vad vet jag!) Jag tror att jag har bestämt mig för att läsa en dikt eller text men vet inte om jag ska knåpa ihop en egen eller leta reda på en på nätet. Ska också försöka hitta en eller två sånger - dock tänker inte jag sjunga för det kan jag inte! Men det finns en flygel i lokalen så jag tycker det vore lite mysigt.

En annan fundering är hur vida vi ska ha faddrar till Benjamin eller inte. Jag är kluven. Vi har ett par i åtanke, men har inte bestämt oss än. Jag kan inte komma på nått negativt med faddrar, bara positiva saker. Vad tycker ni, faddrar eller inte?

Kommentarer
Postat av: Nike och Frejas mamma!

Vi har faddrar till våra barn, vi tycker att det kan vara bra att få knyta an till ett par till vuxna som kan vägleda genom livet!



Kram

2011-09-14 @ 11:41:54
URL: http://ienmammasliv.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag tycker de låter som en bra idé som extra föräldrar. :-) <3

2011-09-14 @ 12:29:09
Postat av: Alexandra o Leia

Jag kan inget om dop/namncermonier. Ville inte ha nåt av det till Leia. Så jag kommer inte att uttala mig om den saken :)

PUSS

2011-09-14 @ 13:07:50
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, kan bli lite mycket planering bara...haha. Kalle tycker det iallafall ibland ;)

Carola - Himlen i min famn sjöng jag för mitt fadderbarn på hans dop. Sen har jag även fastnat för Molly Sandén - Det finaste någon kan få.

Tips på låtar ;)



Angående faddrar: Finns det några ni verkligen känner för och som Benjamin kanske fastnat för så varför inte? =)

2011-09-14 @ 14:40:06
URL: http://ivantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0