Barnvakt och mat!

Han äter! Han gapar och äter. Äntligen! Min duktiga lilla kille. I två dagar har han ätit glatt utan problem. Det känns så skönt att inte behöva tvångsmata honom. Hoppas det håller i sig nu!

Igår hade vi barnvakt för första gången. Han var hos farmor sin medan pappa jobbade och jag tränade Zumba. Nu ska mammakroppen bort! Det var riktigt skönt att bara släppa allt och få röra på sig. Det hade gått riktigt bra hos farmor också. Inte en ledsen min alls. Så det kändes skönt, då slipper jag ha dåligt samvete för att jag lämnade honom en stund! (jag vet att jag inte ska ha de, men ni fattar nog hur jag menar)

I eftermiddag är det babysim på schemat! Nu ska vi ut på promenad så pyret får sova i vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0