Miss

Igår missade vi babysimmet! Känns så himla surt och jag är så arg på mig själv! Förstår inte hur vi lyckades. Både Erik och jag glömde bort de totalt. Så synd för Benjamins skull eftersom han verkligen älskar att bada. Tur att vi bokat in oss på fortsättningskursen så det blir mer bad framöver ändå.

Idag ska vi till BVC för en extra vikt och längdkontroll. Eftersom han hade gått ner i vikt förra gången vill vi se att det har vänt och han går upp nu när han är frisk igen. Vi får se hur det går. Både Erik och jag tycker att det känns som det stått still. Men så ser man ju honom 24/7 så man blir väl kanske lite "hemmablind". Vi får se helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kan ni inte simma igen det? Det kan vi om vi missat någongång så får vi anmäla oss till ett återsim.

2012-03-14 @ 19:23:45
URL: http://100projekt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0