Solhatt

Nu när det har vart jättevarmt ute och strålande sol i några dagar, så har pappa köpt en solhatt till Benjamin.Vi måste ju skydda både huvud och ansikte på honom. Sen att han själv är allt annat än nöjd över sin hatt är en annan sak. Känner mig nästan elak när jag tvingar honom. Han sliter i den och gapar och skriker när jag knyter på den, men det är faktiskt för hans skull. Bara man får på den så går det att avleda med annat så han glömmer bort den en stund! Men det är just det där med att få på den. Men men, Ilandsproblem. Han är väldigt fin i den!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Ja men det är helt sjukt, dvd-filmer ska rivas ut, skorna från skohyllan ska tas ner, och igår tog jag upp sommarkläder och det tog inte lång stund förrän varenda klänning och sommarsko prydde hallgolvet :p

2012-05-04 @ 08:12:53
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Leia har fått sin scarvs knyten som bandana på dagis. Nu har vi fått åka o köpa en solhatt :P Haha! Blommig! Söt Benjamin är i hatt

2012-05-04 @ 21:53:09
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0