V.35

I måndags va vi hos barnmorskan igen. Det gick bra som vanligt. Om jag inte minns fel låg mitt sf-mått på 32cm. Bebis hjärtljud kring 145-150 slag/minut. Jag hade gått ner 200gram dock. Men det känns bara bra. Ju mindre att jobba bort efteråt, desto bättre! Det går ingen nöd på bebis. Hon tar vad hon behöver. Nu låg hon med huvudet där hon ska iallafall men väldigt ruckbart. Så vill hon vända på sig så kan hon göra. Dock börjar det bli trångt så det är svårt och hon kommer förhoppningsvis ligga kvar med huvudet nedåt.


I går va Benjamin på dagis igen. Oj vad han tyckte det det va roligt. Vi han knappt innanför dörren innan han sprang in och började leka. Sånna lämningar är underbara, för att inte tala om hämtningen igår. Den va underbar! Han slängde sig runt halsen och pussades! Så himla mysigt. När Benjamin va på dagis passade jag på att klippa håret. Det blev jättekort. Men jag är nöjd! Har bara fått positiva kommentarer. Så det känns skönt, lite ovant, men skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0