Vecka 27

Är redan gravid i vecka 27. Vart sjutton tar tiden vägen? Var in en snabbsväng till barnmorskan för att kontrollera blodtrycket då jag haft flera symtom på havandeskapsförgiftning, men det var grönt allting (vad gäller hf), så det va ju skönt. Ska dock byta järntabletter då det troligen är dom jag äter nu som gett mig några av symtomen och mina järnvärden va väl inte på topp precis. Men inget alarmerande.
När jag ändå va inne passade vi på att lyssna på bebisens hjärta också. Det är alltid lika mysigt! Hon låg mellan 135-140 slag/minut och kickade på som bara den där inne. Full fart! Hon har för övrigt snurrat på sig nu och ligger inte längre på tvären. Så nu känner jag sparkar lite varstans i magen. Fast mest på höger sida. Det är riktigt skönt att inte alla sparkar landar på blåsan längre kan jag säga! Rena rama semestern. Men jag ska inte säga för mycket för då vänder hon väl på sig och lägger sig på tvären igen!



Kommentarer
Postat av: Marie

Fin mage! :) väntar själv spänt på att magen ska växa!
Tänkte höra hur ni tänkt med syskonvagn? Vi kommer troligen sälja vår donkey då tove ändå inte kommer rymmas i den till vintern. Dock är det helt utan liggdel så du måste köpa till extensionkit + liggdel (blir nog inte så dyrt frånnederländerna eller holland). Kommer troligen sälja vår för runt 7000 kr. Du kan ju återkomma om du skulle vara intresserad :)


Svar: Tack! Åh väntar ni tillökning? Grattis!! När?Vi har inte bestämt oss kring syskonvagn än då det hänger lite på ekonomin som fortfarande är osäker. (men det låter ju helt klart intressant!)
Maja

2013-03-02 @ 14:36:43
URL: http://familjenwe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0