Vagnar, kläder och småplock!

Ja det härmed syskonvagnar är verkligen en djungel. Jag blir galen! Är dom inte för breda, avlånga, plastiga, tunga, små i sittdelen osv, så är dom framåtvända. Jag vägrar sätta bebisen framåt när hon slutar med liggdelen. Jag vill ha henne mot mig! Har bara hittat en vagn som känns ok men den ligger i den övre prisklassen tyvärr. Vill ju inte lägga en förmögenhet på vagn heller, samtidigt vill jag inte kompromissa med varken barnens komfort eller min körglädje. Vagnen kommer rulla många mil och användas dagligen så vill inte ha någon skitvagn! Att det ska vara så svårt!

Men det är inte bara vagn som ska köpas. Vi behöver en bilbarnstol/babyskydd, ett nytt spjälsängstäcke och eventuellt en kudde, lite mer kläder, jag måste skaffa en bröstpump, nån mer amningsbh och lite annat småplock! Det mesta har vi, men vissa småsaker måste köpas nytt, eller ja, begagnat.

Ska gå igenom alla kläder efter Benjamin nån dag också för att se vad vi behöver komplettera med. Men vill ha en byrå till tösen först så jag har nått all lägga kläderna i när jag plockat fram dom. Finns lite att göra!


Goding sover middag på lillasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0