Vårskor

Benjamin har ju inga andra skor än sina vinterkängor och gummistövlar. Gummstövlar är ju lite tråkigt och vinterkängorna bli snart (ok, inte jättesnart, men ändå) för varma! Så när jag sprang på dessa (bild nedan) ursnygga vårskor på rean var det självklart! Det stod Benjamin på dom! Blev så glad att de fanns i hans storlek. Nu hoppas jag bara att han inte får världens växtspurt och växer ur dom för fort, utan att han kan ha dom ett tag iallafall. Åtminstone till sommaren då det är dags för converse och sandaler.


Jag passade också på att köpa tyg till ett babynest som jag ska sy till bebis. Det är bara vadden och symaskinen som fattas nu. Maskinen kommer nån dag i veckan och vadd får jag se om jag hittar på Ikea nån dag. Har även budat hem lite annat tyg på tradera som jag ska sy kläder av till tösen. Har ingen bra bild, men det är gammelsora med hjärtmönster på. Jättefint!

 


Kommentarer
Postat av: Runi

Du får ringa mig när du är frustrerad på babynestet ;)

2013-01-29 @ 18:06:19
URL: http://ylvasmamma.blogg.se
Postat av: nursen.blogg.se

Va händig du verkar vara!! Kul!!!

2013-02-01 @ 13:38:18
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0