21 månader, 70%

Ja idag är det 21 månader sedan våran finaste kom till världen! Kan inte fatta att han blivit så stor. Vart har tiden tagit vägen liksom? Snart är det dags för två årskalas också. Men först hoppas jag att lillasyster tänker komma ut! Gärna sådär ett par-tre veckor innan Benjamin fyller år så att dom får varsin månad. Just nu har vi beräknat datum den 2a, Benjamin fyller den 10e. Så det finns en liten risk att dom får samma födelsedag. Men jag känner på mig att bebis tänker titta ut före beräknat, precis som Benjamin gjorde (bara därför kommer jag väl gå över tiden). I vilket fall, nu säger vi välkommen trimester tre! 70% av graviditeten har redan passerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0